środa, 10 kwietnia 2013

Life is Brutal...

Heeej!
To najpierw szkoła hmm to tak zaliczenia z matmy...dwa na pewno nie ,a jedno tak gdyby nie ten głupi pierwiastek i wgl, jeżeli myślę ,że dobrze to zrobiłam mam nadzieje ,że tak i mam nadzieje ,że się nie przyczepi do tego pierwiastka. A jutro hmm to tak praca klasowa z fizyki i z geografii omg life is brutal ,ja się pytam czy oni wgl są normalni tak męczyć nas te biedne dzieci...eee no może nie dzieci ,ale no to jest katorga.No nie ważne zaraz będę spadać się uczyć tylko dokończę. A tak ogl to zastanawiam się ,czy nie nagrać jakiegoś filmiku haha wiem ,że to głupie i wgl mnóstwo jest w sieci bezsensownych filmików ,ale co mi szkodzi tylko jeszcze nie wiem kiedy może niedługo hmm może nawet w weekend. No nie ważne jak się zdecyduje tak na 100% to ujrzycie go tutaj. I macie moją ohydną mordkę papa!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz